آتلیه تخصصی کودک در اصفهان

آتلیه کودک در اصفهان


از نکات زیر برای کمک به پوشیدن لباس مناسب در عکس خانوادگی برای شما و خانواده‌تان استفاده کنید:

رنگ‌ها نباید هماهنگی داشته باشند

دیگر مانند قدیم نیست که همه افراد لباس سفیدمی پوشند و باهم لباس‌هایشان را ست می‌کردند. در عوض، دو سه رنگ انتخاب کنید و لباس‌هایی را انتخاب کنید که در این طرح دارای رنگ مناسب هستند.

از پیش برای عکاسی در آتلیه فضای باز برنامه‌ریزی کنید

هنگامی‌که جلسه خود را برای عکاسی در آتلیه فضای باز رزرو می‌کنید، ابتدا به لباس‌ها فکر کنید و اینکه چه چیزی می‌خواهید بپوشید. ممکن است فکر کنید که لباس‌های خاصی برای بچه‌های شما مناسب است یا اینکه یک لباس می‌تواند عکس را زیبا کند. اگر صبر کنید تا روز عکس‌برداری یا روز قبل آن و تازه به فکر لباس بیافتید ممکن است با مشکلاتی روبرو شود مانند کثیف بودن لباس ، مناسب نبودن آن برای جلسه عکس‌برداری پس زودتر کارهای خود را انجام دهید.

آینده نگر باشید

این عکس‌ها بر روی دیوارهای شما آویزان خواهد شد و برای سال‌ها موردتوجه خواهد بود. انتخاب لباس‌های ساده و کلاسیک، به شما کمک می‌کند احساسات بی‌نظیر خود را به تصویر بکشید.

نکته آخر :

آیا رنگ‌های روشن را دوست دارید؟ رنگ‌های خنثی چطور؟  ازآنجاکه شما این عکس‌ها را در خانه خود آویزان می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که رنگ لباس‌هایتان با طرح رنگی خانه‌تان ست می‌شود.با توجه به دکور خانه و طراحی قاب ها تعداد عکس ها و سایز آنها را انتخاب کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *