آتلیه تخصصی کودک اصفهان

آتلیه تخصصی کودک اصفهان


3 دلیل برای به تاخیر نیانداختن عکاسی در آتلیه تخصصی کودک اصفهان

آماده شنیدن یک واقعیت حیرت انگیز هستید؟ فقط 1 عکس از هر 100,000 عکسی که امروز به صورت دیجیتالی گرفته شده است ، چاپ خواهد شد. این بدان معناست که تمام عکسهایی که از نوزاد تازه متولد شده و خانواده خود گرفته اید ، هنگام رشد آنها به احتمال زیاد برای همیشه از بین می روند، چراکه این تصاویر در یک آتلیه تخصصی کودک ذخیره نشده و با چاپ آن عکس لحظه شما ماندگار نگردیده.بنابراین نسلی که بیشترین عکسبرداری را داشته ، در حقیقت کمترین میزان عکس چاپی را خواهد داشت. به عنوان والدین این مساله می تواند یک فکر ناراحت کننده باشد. اما ، به احتمال زیاد می دانید که این مساله عین واقعیت است ، زیرا شما دارای هزاران تصویر دیجیتالی و تعداد بسیار کمی از تصویر چاپ شده هستند. اگر شما هم جز این گروه هستید، ولی  برخلاف آنها قصد دارید خاطرات خود را ماندگار کنید، صرف نظر از محل سکونت خود، در هر کجای ایران که هستید، همین امروز به اصفهان بیایید و در آتلیه لیوسا، بهترین آتلیه تخصصی کودک اصفهان با ما ملاقات کنید.

البته فراموش نکنید از قبل برای گرفتن وقت ملاقات با ما تماس بگیرید.

آتلیه تخصصی کودک اصفهان
آتلیه تخصصی کودک اصفهان

در اینجا سه دلیل مهم برای وجود عکس چاپ شده برایتان آوردیم :

1. کودکان فقط برای مدت کوتاهی کودک می مانند.

فرزندان شما به سرعت بزرگ می شوند. شما فکر می کنید که ظاهر و رفتار و خاطرات آنها را همانطور که امروز به خاطر دارید دقیقاً به یاد خواهید آورد زیرا همه والدین چنین تصور می کنند. اما ، با بزرگ شدن آنها ، سخت است که دقیقاً به یاد بیاوریم که لپ های بچه گانه و تپل آنها چه شکلی بود یا کنجکاوی که همیشه در چشمان خود داشتند، چقدر آنها را دوست داشتنی تر می کرد.

هنگامی که به عکس های فرزندان خود نگاه می کنید وقتی که کودک بودند ، هرگز از هزینه و زمان صرف شده برای آن پشیمان نخواهید شد.

2. شما باید کنار فرزندان خود در عکس ها باشید.

خانواده ها به ندرت با همه افراد خانه عکس می گیرند ، زیرا شما به کسی نیاز دارید تا این عکس را بگیرد. و آنچه معمولاً اتفاق می افتد این است که مادر عکس می گیرد و در پایان با عکس های بسیار کمی از خودش در کنار فرزندانش قرار می گیرد. یک اتفاق همیشگی، درسته؟ برای فرزندانتان مهم است که با شما عکس بگیرند. حتی اگر دوست ندارید که در عکس ها قرار بگیرید ، چون نوع افتادن خود در عکس ها را دوست ندارید ، اما فرزند شما دوست خواهد داشت.

این راهی برای آنها خواهد بود که به کودکی خود نگاه کنند. یک شکایت رایج که بزرگترها هنگام فوت پدر و مادرشان دارند ، نداشتن تصاویر کافی و در کنار هم گرفتن خاطراتشان است. آنها عکسهای زیادی از خودشان به عنوان كودك دارند ، اما می خواهند خودشان را با والدینشان تصور كنند.

آتلیه لیوسا را بعنوان یک آتلیه تخصصی کودک اصفهان، بهترین گزینه برای ثبت تصاویر خانوادگی است.

3. عکس های با کیفیت شخصیت ها را ضبط می کنند

عکس ها نه تنها جنبه ظاهری خانواده شما را به تصویر می کشند بلکه ، یک عکاس باتجربه می داند که چگونه می تواند شخصیت خانواده را در عکس های شما ثبت کند. این تصاویر با ارزش ترین نگهدارنده های خاطرات هستند. بسیاری از افراد با دقت کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه به دوربین نگاه می کنند و برای هر تصویر لبخند می زنند ، اما تصاویر اتفاقی می توانند مواردی باشند که واقعیت و روح خانواده شما را نشان می دهند. تصاویر باید سرگرم کننده باشند و عشق و ارتباط بین هر یک از اعضای خانواده را نشان دهند. در آتلیه لیوسا، آتلیه تخصصی کودک اصفهان ، اطمینان حاصل می کنیم که شخصیت های شما را به گونه ای به تصویر بکشیم که از آنها برای یک عمر خاطره داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *