آتلیه لیوسا

بهترین آتلیه کودک در اصفهان


چرا ضبط و ثبت دوره نوزادی در یک آتلیه کودک در اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است؟

آیا در مورد اینکه آیا باید یک جلسه عکس برای نوزاد خود ترتیب دهید، بحث کرده اید. این یک بحث مشترک برای مادران در انتظار تولد است. آیا ارزش وقت و هزینه شما را دارد که در یک آتلیه کودک در اصفهان ، نوزادی کودک خود را با ثبت خاطراتش به شکل تصاویر آن هم کاملا تخصصی و حرفه ای، ماندگار و جاودان کنید؟

جواب واضح است… کاملاً!

لیوسا - آتلیه کودک در اصفهان
لیوسا – آتلیه کودک در اصفهان

مرحله تولد نوزاد برای ثبت بسیار مهم است و در اینجا چند دلیل برای آن داریم:

مرحله نوزادی دوام چندانی ندارد!

شما 9 ماه طولانی را با اضطراب در انتظار روزی می گذرانید که ببینید کودک شما چه شکلی است. شما در موردش خواب می بینید، فکر می کنید ، و نگران هستید. و بالاخره آن روز فرا می رسد. شما می توانید آن چهره کوچک  و شیرین را که مدتها منتظر آن بودید ببینید و ببوسید. احساس می کنید هرگز قرار نیست چهره او را در این روزهایش فراموش کنید. اما ، از والدین فرزندان بزرگتر سؤال کنید و آنها به شما می گویند که این اتفاق می افتد ، زودتر از آن که فکرش را می کنید. در حالی که شکل آنها از نوزاد چند روزه به نوزاد جا افتاده تر تغییر می کند ، شما حتی متوجه این تغییر نمی شوید زیرا هر روز با آنها هستید. انجام یک جلسه عکس برداری نوزاد در آتلیه لیوسا، تخصصی ترین و بهترین آتلیه کودک در اصفهان در طی چند هفته اول زندگی کودک ، به شما کمک می کند تا آن زمان خاص در زندگی را ثبت کنید.

لیوسا - آتلیه کودک در اصفهان
آتلیه کودک در اصفهان

عکس برداری از آنها در این سن آسان تر است!

مطالعات نشان می دهد که نوزادان حدود 17 ساعت در روز را در خواب می گذرانند. اوقات بیداری آنها کوتاه است و معمولاً شامل خوردن غذا و شیر است. کار با یک کودک خوابیده بسیار ساده تر از یک کودک 6 ماهه است که به همه چیزهای جهان اطرافش علاقه مند است. مرحله نوزادی ، زمان بسیار خوبی را برای ثبت برخی از نکات زیبا و سرگرم کننده و همچنین عکس های خانوادگی با اضافه شدن نوزاد شما فراهم می کند. آتلیه لیوسا،بهترین آتلیه تخصصی کودک در اصفهان بسیار مفتخر است که تعداد زیادی از این لحظات بی نظیر را برای شما در کنار فرشته های کوچکتان جاودانه کرده است.

لیوسا - آتلیه کودک در اصفهان
لیوسا – آتلیه کودک در اصفهان

نوزادی بهترین زمان برای ثبت جزئیات است

ثبت تصاویر نوزاد چیزی بیش از گرفتن تصویر عالی از کودک شماست. بیشتر در مورد ثبت همه جزئیات است. انگشتان دست و انگشتان پا. طوری که پاهای کوچکشان تا شکم تا می کنند. نگاه صلح آمیز به چهره آنها هنگام خوابیدن و یا “لبخند” کوچکی که همه ما می دانیم واقعاً بخاطر شوخ طبعی ما نیست ، اما هنوز هم ، تحسین برانگیزترین چیزیست که دیده ایم. و مهم تر از همه ، زمان بسیار خوبی برای ثبت این پیوند شگفت انگیز و جدید است که بین والدین و فرزند تازه متولد شده آنها شکل گرفته است.

درنگ نکنید و با ما تماس بگیرید تا اطلاعاتی در مورد نحوه کار و رزرو نوبت را در اختیارتان قرار دهیم

 

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *